Hello, Selamat datang ke Syakir Menggila :D

Saturday, April 16, 2011

Frah Adilah

hihihi....Ni la AWEKS baru saya....saya sayang giler2 tau at dye..
dye baek tau2...klu anda2 semu chat ngn dye...tentu2 korang cair la..
hehe...jngn mrah Farah...kmi bru start couple 4/16/2011....hihihi...
akn Saya ingat tarikh itu...nk cite nih...waktu Saya nk tackle dye an..
punye la susah...tangkap anak ayam lgy snang rase nye daripde kjar si
puteri sorang nih...hehe...punye la ayat ayat minah nih...akhirnya dpat gak
Saya membeli ticket msuk ke dlm aty puteri soang nih...umo dye sebaye ngn Saya...14 tahun gak...dye stay at saujana utama...Uitz2...privicy dye x ley ar cite lebih2...klu nk lebih...meh sni ngadap suami dye dlu...hihihi...gurau2 jeh k..
smpi sni jeh suami dye dpt cite sal dye...kank lbih2 de yg menyilok lak...
keh3...I LOVE U Farah....adios!

No comments:

Post a Comment